03.07.2004

KedeKnus

DJ KrushSidste gang Japanske DJ Krush gæstede Roskilde var det med et længere, chillet set søndag eftermiddag, og det var præcis hvad der var brug for på det tidspunkt. Denne, hans anden gang på festivalen, præsenterede han et mere kompakt set overvejende bestående af egne kompositioner. Hans enorme og imponerende bagkatalog og generelle musikalske eventyrlyst taget i betragtning, skulle man ikke bare mene at der var nok at tage af, men rigelig mulighed for opbygning af såvel et solidt, fortsat groove, som inspirerende eksperimenteren. Desværre virkede det som om Krush hverken gad det ene eller det andet.

For det første var hans set alt for kort (under 45 minutter). Da Krushs styrke live netop ligger i evnen til at opbygge et længere groove, hvor hans velkendte melankolske og længselfuldt smukke lyd får det optimale spillerum, var dette en problematisk fejldisponering fra arrangørernes (eller Krushs egen?) side. Dertil kom, at Krush virkede uvillig til at gøre ret meget andet end at lægge et ydmygt scratch her, og justere tempoet en smule der. Det var, med andre ord, som at være til fest med en luxuspladevender – han stod sgu bare og spillede sine plader. Og det var det.

Bevares, der var elegante detaljer i hans show, fx da han efter nogle minutter choppede sit signaturnummer ”Kemuri” op, reducerede det til halv hastighed, lod det køre en vel 16 takter, tonede det ud og smed amoktrommerne fra sit samarbejde med DJ Shadow, ”Duality,” i hovedet på os. Men der skal mere end solidt materiale og sparsom elegance til at skabe et mindeværdigt set, og det var Krush for doven til.

2 ud af 5
2 stole



Se billeder af DJ Krush i større format:
1, 2, 3 og 4.

Billeder af Mat © Rapspot.dk

Posted by Mat at 23:44

Promoe @ Nordic By Nature

Promoe

Kl 12 fredag lukkede svenske Promoe fra Loop Troop op for hiphoppen og Nordic By NaturePavilion scenen til udelt begejstring for en kødrand af svenskere der beruset af national stolthed og fadøl (ja –allerede!) havde fundet vej til det bristefærdige telt. Til alles lettelse startede denne dag uden regn, og måske har 55 tusinde par krydsede fingre formået at bringe tørvejr til smatten.

Folk der har tjekket for Promoes nyeste album Long Distance Runner ved at reggae inspirationen stadig flyder tykt i den blege rastafaris årer. Det synedes som om det var lykkedes ham at medbringe lidt af det jamaicanske solskin (hvorfra han har indspillet albummet) til sine mange fans. Det var næsten umuligt for Rapspotterne at komme op til scenen for lutter partisantørklæder, strikhuer og dreads.

Da vi endelig havde kæmpet os op til lydmuren, var det In The Jungle fra føromtalte soloalbum der rungede, med Promoe i front, bakket op af Loop Trooperen Supreme. Faktisk var det Long Distance Runner albummet der dominerede koncerten, Og det samme gjorde Sverige. Broderfolket forstår at fyre den af og truppen fik på et tidspunkt hele crowden til at dobbelttempo-klappe til Dogs Day Afternoon nummeret, og efter et par svenske tracks fik man naturligvis pleasers så som Likkle Sumn Sumn og det DJ Large producerede, crazy-catchy These Walls, der fik de hen ved 5000 publikummer til enstemmigt at synge ”na-na-na-na-na-na”. Symfonisk! Men dog uden den helt ekstraordinære bevidsthedsudvidende kvalitet der ville have skubbet endnu en sofa ind og stablet dem op til loftet. Promoe får 4 ud af 5 fordi man denne gang -som altid- kan stole på at det aldrig er mindre end glimrende.

4 ud af 5
4stole.gif

Posted by Ann Noyd at 19:25

Gísli @ Nordic By Nature

gisli3.jpgDet kan ikke være nemt for no-one at skulle overtage en scene så varm som den Loop Troop til Nordic By Nature efterlod efter kun 40 minutter. Værterne Phluidman og Nappion introducerede anmelderynglingen Gísli hvis ep Sky High pludselig vendte alle undergrundsøjne i retning af Horsens (og Island).

Åbningsnummeret var Quiet Days der fik en profetisk oversættelse til virkelighed da DJ Talkbacks udstyr ikke helt ville som kunstnerne ville. Gísli lod sig dog ikke bremse af den slags benspænd fra skæbnen men rappede ufortrødent showet igang, og maskineriet måtte snart overgive sig og istemme med de kendte produktioner fra den meget omtalte ep.

Jeg må tilstå at jeg altid har synes Gísli havde et booooooooring liveshow, i skærende kontrast til hans super fede tracks. Jeg tænkte tit at hvis han bare stod lidt mere stille ville noget af scenecrewet nok komme tililende med en båre og to falckreddere for at genoplive ham. Men WOW hvor er der sket meget på utrolig kort tid!
Gisli2.jpgGísli sydede på scenen og susede frem og tilbage som smør på en stegepande, publikum blev smurt på no-time og det danske publikum var klar med det samme til at bakke op om lyriske bangers som ”Dreams” og ”You”, på sidstnævnte gik rapperen på knæ for tøserne og hypnotiserede med et frækt blik og en pegende finger, enkelte udvalgte af slagsen: ”/Is it you? – or is it you?”. Der er stadig den gisliske uskyld og generthed over hans udtryk men han er blevet meget bedre til at bevæge sig så det forstærker hans optræden. Halvvejs i showet springer rapperen natiLL ind som hæsblæsende sidekick til On Top Of The World. nat er en dreven scenekunstner og den tatoverede mikrofonarm flænser luften over publikum mens blikket forbliver gemt bag den nyeste solbrillemode. Iklædt en Rhymesayers T-shirt og et bredt smil flaunter danmarks måske bedste engelskrappende kunstner sit publikumstække så hverken svenskere eller nordmænd kan tage fejl af den internationale kaliber.
Det virker så selvfølgeligt at se de to på scenen sammen, som om det er sådan Nat_gis.jpgdet altid har været, og det lyser fra scenen at de nyder det de gør. De to komplementerer hinanden rigtig godt, men netop fordi natiLL stadig er dét mere scenevant og erfaren er der en lurende fare for at han kan stjæle showet.

Vægtskålen tipper således lidt (for meget, set fra et harmonisk synspunkt) til hans side da hans stemme af en eller anden grund går tydeligere igennem. Om det er mikrofonindstillingerne og lydmandens skyld, eller fordi der er mere kraft på hans vokal skal jeg undlade at gætte på, men kommer man ind midt i programmet lige dér vil man tro at frontfiguren er natiLL, og det er det jo trods alt ikke.

For publikum var det dog bare dobbelt-op på talent, og happyhour i rapteltet er ikke sådan at kimse af! Alle nationaliteter nikkede med på Sky High og der kan ikke herske tvivl om at det var en super fed koncert. 4 sofaer at hoppe i til dét show!
4 ud af 5
4stole.gif

Posted by Ann Noyd at 17:55

Linselus: Ond Onsdag på Roskilde

skatescenen.jpgSelvom vejret for en gang skyld var med os, var det ikke helt ufarligt at bevæge sig ud i Roskilde Festivalens overbefolkede camping arealer. Man kunne både møde fluer i menneskestørrelse, vandmelonsbonger, skræmmende lysearchformation, planeter i frit fald og Jonny Hefty.

Vi var ude med linsen og fangede de sjove, de pæne og ikke mindst de de pinlige i de bedste Kodak-moments. Se Linselusen her.

Posted by Mismarie at 17:37

Love Is in the House

Lex RecordsDet britiske pladeselskab Lex Records, en udvækst af de toneangivende Warp Records, har efterhånden signet en håndfuld hiphopnavne, der nok umiddelbart synes inkongruente, men på en eller anden måde fremstår som en sammenhængende helhed. Godt nok synes spoken-word og freestylemesteren Sage Francis at have sagt fra (det måske største hiphoptab på årets festival), men Lex Records repræsenterede stadig væk fresh hip hop i hård stil fredag nat.

Først, og klart mest overraskende, fik vi engelske DJ Buddy Peace med et ca. to timer langt og fuldstændigt superlativt mix, der ikke kunne andet end at opløfte det af naturlige årsager allerede opkogte telt til ny og væsensforskellig potens. Det grundlæggende og gennemgribende princip for hans mix var at matche BPM og generelt holde den samme tone gennem numrene og derved kun skifte stemning gradvist. Noget nær hver eneste mix koblede sig lydefrit på helheden og skabte et lydbillede, præget af vintage gold school. Vi blev således budt på ting som klassisk Stetsa, Lou Donaldson med Brand Nubians opsteppende punks og, ikke mindst, et fuldstændigt overlegent lagt mix, hvor Marly Marls ”The Symphony”-track afløstes af Atmospheres ”Shoes” kørt på reduceret fart og således per-fekt tilpasset den tidligere klassiker.

Derefter rykkede Organized Konfusions pløk 2, Prince Po (etry) på, og bukkede en række førsteklassesrim med en bund bestående af klassiske, såvel som skræddersyede beats, først lagt af Buddy Peace, siden af Danger Mouse. Kagen blev skåret an med ”Fudge Pudge” og amok-klassikeren ”Stress,” hvorefter han fortsatte over i en række glimrende, men ikke Organized-tangerende numre fra sit spritnye Lex-album, ”The Slickness.” Han var generel rigtig tight, og det var bekræftende at se, at han stadig kan, men showet var også ret usammenhængende på en til tider komisk måde. Po synes selv så ovenud begejstret over at være back in the game og oppe foran folk, at han brugte en stor del af sin tid på at ramble om hvor vildt det var at være i Roskilde og hvor meget han elskede os alle sammen, mens han bællede rødvin direkte af flasken. Det var go’ stil og både rørende og skægt, men altså også lidt for meget af det gode.

Po blev på scenen, så han på topunderholdende vis kunne sidde og digge sin makker Danger Mouse på kiksene og stemme i på mic’en mens han kværnede resten af sin vin. Da Jemini også havde aflyst (hvorfor fanden er det ALTID sådan med hip hop i Danmark?), bestod Danger Mouses set i en række veloplagte mixes af såvel gamle klassikere som nyere bangers, ofte kombineret med klassiske breaks og uddrag fra de sidste par årtiers katalog af evergreens fra populærmusikken. I eminent crowdpleasende, men aldrig søgt eller spekulerende stil, serverede han således kombinationer som Suzanne Vegas ”Tom’s Diner” indover tracket til ”In the Club.” Til langt ud på natten blev der således hold liv i det tætpakkede Pavilion-telt. Sidste ord kom fra den overstyrende Prince Po, der med inderlighed erklærede publikum - og følgelig, forstod man, sin mulighed for at leve af sin musik - sin kærlighed: ”I love you more than you love me! Forever!” Word.

4 ud af 5
4stole.gif



Se billeder fra Lex Records i større format:
1, 2, 3, 4 og 5.

Billeder af Rasmus Dengsøe © Rapspot.dk

Posted by Mat at 16:28

N.E.R.D fredag kl.20:00 på Arena

nerd01.jpgUforståelig planlægning har placeret top-actet N.E.R.DArena, hvor tusindvis af mennesker står udenfor teltet, der er sort af mennesker. Det er fysisk umuligt at trænge sig igennem mængden videre ind i teltet, og på de asfalterede gangstier rundt omkring Arena skubber og maser folk sig febrilsk rundt i håb om at få noget, der ligner et glimt af Pharrel og co.

Den ene overophedede, fladmaste og forkomne teenagepige efter den anden bliver hjulpet ud fra frontstage arealet af sikkerhedspersonalet, så et kvalificeret gæt lyder på at det går voldsomt for sig oppe foran scenen.

nerd04.jpgDet er ingen tvivl om at N.E.R.D leverer et forrygende show, selvom lyden er elendig uden for teltet på højre side af scenen, hvor jeg har fundet et nogenlunde roligt sted at stå. Heldigvis kan man skimte scenen gennem en åbning i teltet, så jeg kan oplyse at Pharrel gav pigerne det, de allerhelst ville ha’, da han smed sin T-shirt, og stod i bar overkrop, rød kasket og bling-bling i ørene, der glimtede så skarpe som blitzlys i alle retninger. Traditionelle og klicheagtige call-and-response rutiner fik fornyet liv, når det ekstatiske publikums svar rejste sig som et øredøvende klimaks af lyd under teltet. Pharrel beatboxer lidt til crowdens store begejstring, og gruppens repertoire fyres af i et hæsblæsende tempo, der snakkes kun sparsomt mellem numrene, hvilket forekommer befriende og professionelt.

nerd02.jpgN.E.R.D opnår den sikre succes ved at spille hit efter hit, og dem har de som bekendt lavet rigtig mange af. Numrene spilles enten i deres fulde længde eller som dele af medleys, blandt andet får vi en lille portion af Pass The Courvoisier, mens Lapdance, som vel er et af gruppens første hits, kan nydes i en længere udgave. N.E.R.D holder sig ikke kun til de numre, der er udgivet i gruppens eget navn, og der springes rundt i hele Neptunes-sortimentet med numre som Beautiful, Provider, Rockstar og She Wants to Move, bare for at tage et par eksempler, som jeg er i stand til at dechifrere. At Pharrel synger fantastisk er næppe en hemmelighed, men det er altid smukt at høre når kunsten, som vi kender den fra studieoptagelser, gøres efter på perfekt vis live on stage. Bandet, der består af bas, trommer og guitar, spiller tight, og den samlede live-oplevelse er ualmindeligt strømlinet og imponerende hele vejen gennem det cirka halvanden time lange show.

nerd03.jpgEn heldig fan iført Christiania T-shirt fik sit livs Roskilde Festival oplevelse, da han blev hevet op på scenen til idolerne, der lod ham blive på scenen, hvor han hoppede og dansede sammen med N.E.R.D under resten af showet. Supergod stil, og sjovt så det ud, både for den glade fan og for os andre!

Sammen med mine omkringstående ærgrer jeg mig konstant og højlydt over at N.E.R.D ikke er sat på Orange scene. Man kan ikke undgå at føle sig lidt snydt, som man står der - dødsens misundelig på dem, der møvede sig helt ind i midten af teltet - med dårligt udsyn og forringet lyd, og spidser ører og står på tæer for at komme tættere på et storslået show. Alligevel går jeg jævnt tilfreds fra Arena, en virkelig god koncertoplevelse rigere og med stor respekt for N.E.R.D, der rockede sit publikum for real.

4 ud af 5
4stole.gif



Se billeder af N.E.R.D i større format:
1, 2 og 3.

Billeder af Rasmus Dengsøe © Rapspot.dk

Posted by Mismarie at 14:33

Solid desperado-stil fra Niarn

Bøllefrøet Niarn havde fredag eftermiddag fået den utaknemmelige opgave, at være sidste navn på et ’Nordic by Nature’-program, der hastigt nærmede sig en løbetid på de 4 timer. Det var hårde odds, fordi udmattelsen på det tidspunkt har fået de fleste fans af nordisk hiphop til at forlade et Pavillion-telt, der da Niarn gik på var mindre end halvt flydt.
Alt det var eksil-ålborgenseren heldigvis bedøvende ligeglad med. Og holdt en fest.

Provoen og hans hype-homies kom naturligvis på scenen med strittende langemænd til ’Så fuck dig’. At starten blev så ’I dit fjæs, svin’-agtigt som den gjorde, skyldtes dog først og fremmest, at lydniveauet var helt ekstremt højt og truede med at blæse trommehinderne ind og crowden ud. Derfor var de indledende faser også præget af en meget dominant mudder-bas, der var tæt på helt at overdøve hovedpersonens galpende galskab.

Heldigvis fik lydmanden efterhånden bedre styr på sagerne, og så fremstod det hurtigt, hvorfor så mange pladeselskaber har været så ivrige efter at få Niarns kragetæer på en kontrakt.
Sundsdals tungsindige og westcoast-melodiske beats er den perfekte sparring for Niarns desperado-tekster – og især hans mange effektive ’syng-med’-omkvæd. Næsten alle numre har et stodder-hook med hit-potentiale, og de fungerede alle upåklageligt live.
Ikke mindst den nye single ’Blow min high’ med ”La’ vær’ at blow min high/hold din kæft når jeg ryger”-refrænet, der godt kunne gå hen og blive den næste ’Absinthe’.

Responsen fra folket var da også rigtig god og medlevende fra start til slut. Flot, selvom flertallet af de tilbageblevne vel var folk, der kender hans materiale i forvejen – eller deciderede fans.
Som det sig hør og bør, havde Niarn også et par surprise-gæster med sig, nemlig galgebakkens egen Bai-D, der gav prøver på sit flamboyant flabede flow, og ’Popstars’-Alex, der gjorde det godt (men kort) og bestemt viste potentiale for at kunne blive en dansk pendant til Nate Dogg.

Med den hype han har fået de sidste par år, har Niarn (rigtig) meget at leve op til, når det nu bliver alvor denne sensommer. Men hvis dette set var et troværdigt pejlepunkt, skal rock-veteranerne på nystartede Copenhagen Records nok blive rigtig glade for deres nye signing.

Niarn på 'Nordic by Nature'. Pavillion, fredag.
35stole.GIF

Posted by Papi at 14:05

Lady Saw = No-show

LadyScancel.jpgDen frækslagne dancehall-dronning Lady Saw er ifølge Rusgildets offcielle web blevet aflyst!
Hun skulle have sexet Ballroom op i eftermiddag med en ræv-rystende ragga-opvisning - men "er desværre blevet forhindret i at spille".

Redaktionens kommentar: AAARH, PIS DA OS'!!

Posted by Papi at 13:03

Homechord Advantage - Chords @ Nordic By Nature

chord_nordic.jpgSvenske Chords er ikke fremmed for det det danske publikum. Vi kender ham både fra MC's Fight Night samt liveshows herhjemme. Desuden har han det privilegium, at være tilknyttet nogle af de mest respekterede rappere i Sverige.

Han er signed til Timbuktu's Juju Records, og gæster jævnligt på numre med Promoe og Looptroop. Ikke fordi grænsen for collaborations stopper ved de svenske kyster, eftersom han også har samarbejdet med Masta Ace og Tone Deff. Sidste år udkom hans debut album The Garden Around The Mansion, og det er et ret imponerende album.

Til Nordic By Nature entrerede Chords scenen i klassisk b-boy stil. Med Mista Mo fra Breakmekanics på pladespiller begav han sig ud i en imponerende række af numre. Selvom hans egne produktioner ikke er til at kimse af, var showet ekstra krydret med instrumentaler fra Timbaland og Gangstarr's Rite Where U Stand. Det var en af de sene spille tider, og publikum var efterhånden ved at gå lidt død. Klogt valgte han ikke at spilde tiden og introducerede gæsterne Timbuktu og Promoe på scenen. Specielt nummeret med Promoe tog kegler, næsten bogstaveligt. For det var Supermarket Sweep fra Chords' album, der reelt er en hyldest til kleptomaner. Det kan man gøre mere eller mindre spændende, og de gjorde det sublimt. Mens de battlede om hvem, der har flest evner udi femfinger udsalg rapper Promoe: "You're just a baby I've / Been shoplifting since eighty-five" hvilket fik intet mindre end hujende respons fra publikum. Til sidst udførte rapperne også en shoplifting-dans, hvor man rækker hænderne i vejret og griber usynlige tyvekoster man stikker i lommen. Meget originalt, og ret sjovt.

chords_nordic2.jpgChords havde hele showet igennem et fantastisk greb om flowet. Med en lidt skinger, markant stemme følelsesladet levering, der nogle gange kan virke næsten overdrevet, rappede han glimrende både på selvreflekterende numre og på dem, der mest var fokuseret på punchlinefremvisning. Det var tydeligt Nordic By Nature publikummet stadig ikke var så vant til hans materiale, som hans svenske venners, men de gav det god respons uanset.

Da showet var slut var det en svedende men tilfreds Chords, der forlod scenen, mens crowden var på sit højeste. Han kunne sagtens have spillet tyve minutter til uden at have tabt underholdningsværdien. Det er rigtig dejligt at høre på en rapper, der formår at lægge personlighed i sit udtryk, og den eneste umiddelbare svaghed ved sangene var at så få mennesker kendte dem.

4 ud af 5
4stole.gif

Posted by ptas at 01:50

Definitiv MC'ing - Definite @ Nordic By Nature

def_nordic2.jpgI action force stil stormede Alarmclock Connection scenen, da Definite skulle spille på Nordic By Nature scenen. Den unge Oslorapper havde medbragt et commando crew af allierede rappere, der til lejligheden var iklædt ens Alarmclock t-shirts. På vores breddegrader var Definite givetvis det mest ukendte navn i lineuppet, men har faktisk et ry som en fantastisk live performer i Norge.

At Definite var klar til at rocke Nordic By Nature fik publikum at føle, da Erick Sermon’s React blev sat på, og rapperne med stor energi kickstartede deres show, med vers specielt skrevet til instrumentalen. Han gav herefter smagsprøver på med numre fra sin EP Inkasso, der dækker både punchline- og samfundskritisk rap. Sammen med vennen Donmartin fra Gatas Parlament og resten af Alarmclock fremførte Def sine numre, der uanset budskabet var fokuseret på at sætte gang i publikum.

Han rappede blandt andet Søstra Mi, som er et slags opråb til piger og drenge i hiphop miljøet, om at være mindre styret af kønsmønstre. Der blev også fyret op for en ganske enkelt banger, komplet med catchy omkvæd.

def_nordic.jpgDefinites tighte levering og energiske optræden gav bonus hos de der ikke kendte ham, og efterhånden blev publikum mere engangerede i optrædenen. Førstehåndsindtrykket er en hård dommer, så det hjalp også at showet blev gennemført uden et eneste fejltrin.Ved at høre en rapper på et sprog man ikke kender, men som er gennemført dygtig til sit håndværk, får man et indtryk af, hvor universel hiphop lyden er blevet. Det var et spændende valg, at lade Definite optræde, eftersom ganske få danskere kender ham, men umiddelbart ligger det også i ånden på Nordic By Nature scenen, at man skal være åben for nye rapoplevelser.

Efter en a capella, som vel efterhånden er blevet standard hos rappere, der skal demonstrere særlige rapevner, sluttede Definite med sidste nummer, som var rene frembrusende punchlines. Igen var det særligt de norske publikummer, der fik noget ud af teksten, men den autensitet, der lå i rapudtrykket transcenderede sprogmuren.


3½ ud af 5 35stole.GIF

Posted by ptas at 01:44

Lysende billeder - Diaz @ Nordic By Nature

diaz.jpgTee productions var igen i år repræsenteret til Nordic By Nature. Denne gang var det med den nok kendteste rapper i stalden, Diaz. Han har tidligere lagt Cross The Border ned med Petter og Stars From Trini med El Da Sensei. Dengang rappede han på engelsk, men nu har han som andre engelsksprogede norske rappere skiftet til modersmålet.

Hele showet til Nordic By Nature foregik faktisk på norsk, og det var en fremvisning i hvor internationalt sproget kan lyde. I stedet for at rappe, om emner, der kun er lokalt relevante bruger Diaz i stedet inspiration fra hele den kommercielle rapverden i sin optræden. Han gik på scenen bakket op af playboy rapperen Kleen Cut og DJ Hercules fra Norges National Rap Show.

De fik med det samme god respons, med en poleret sound, der uden problemer trængte igennem højttalerne ud til publikum. De fleste specielt blandt pigerne tog positivt i mod musikken, og den eneste virkeligt utilfredse var en enorm bredskuldret nordmand, der skreg ”FUCK DIAZ” gennem hele showet. Egentlig er det var bare et bevis på at Diaz er interessant nok til folk endda gider at hade ham.

kleenkut_diaz.jpgDiaz fremførte blandt andet til Stikking et nummer feat. Kleen Cut, hvor de i Ludacris-agtig stil, stort set bare rapper om, hvor mange piger de har telefonnummeret på. Det blev også til nummeret Hvem Er Den Karen? som var første single fra hans sidste album. Det betyder ikke, som man skulle tro, hvem denne Karen nu måtte være, men derimod ”hvem er denne fyr?” Det norske sprog, med den syngende tonation er nogle gange vanskelig for danskere, at gennemskue, og desværre går meget skandinavisk lyrik tabt på os. Det er synd, for nummeret har en virkelig fed og sjov selvbiografisk tekst.

Diaz sluttede showet med Jessheim, nummeret om hjemegnen. Det er en funkbanger med et glimt i øjet, hvor Jess-heeeim skriges ala west-siiide. Det er ret underholdende, også selv om man ikke nødvendigvis forstår den halvironiske tekst.

Showet blev rigtig professionelt afviklet, og Diaz har smertefrit gennemgået forvandlingen til norsksproget rapper. På scenen ligner han og Kleen Cut i deres urban designer wear, unægtelig et par Source reklamer, men han har ubetinget skills på mikrofon, uanset genren. Man kunne godt have ønsket sig et par af de engelske favoritter, og den polerede lyd passede nok bedre på en club. Men til syvende og sidst repræsenterede Diaz til Nordic By Nature ganske glimrende for det medbragte hjemmepublikum.

3stole.gif

Tre ud af fem

Posted by ptas at 01:39